Blogumuzdaki yazıya yorum yapılmıştır. Euzun Teması Hayırlı uğurlu olsun..

Sayfalar

Hareketli türküler 2013

21 Haziran 2012 Perşembe tarihinde yazılmıştır.

Bir Kaçtanede Ben Söyleyeyim Bari Benimde Faydam Olsun Birtek Konuyu Açmakla Bitmez Görevimiz Değilmi :)

Celal Güzelses -- Mardin Kapı Şen Olur
Caney Caney -- Anonim
Hey onbeşli -- Anonim
Yekte -- Kubat
Lingo Lingo Şişeler -- Nail Aslanpay
Yanar - Yarim Var
Kubat - Yaniyorum Hele
Zuhal - Utansin
Kubat - Topal
Firat Yusuf - Leylam
Volkan Konak - Kirandan Asan Aydir
Kubat - Halkali Seker
Kubat Fidayda
Arzu Kurbani - Doyulurmu
Yeninur Ada - Kuslar Gibiyim
Karmate - Yayla Cicegi
Mustafa Özarslan - Agir Halay
Karmate - Atabari
Aslihan - Le Cane
Cezayir
Dost Kervani 1 - Giden Ay Tutulur mu
Dost Kervani 1 - Sögüdün Yapragi
Dost Kervani 1 - Gecti Dost Kervani
Kazim Koyuncu - Daglarda Kar Sesi Var
Beyhan Aksoy - Denizin Dibi Derin
Ebru Su - Uc Turnam Uc
Gökmen - Gitme Bülbül
Gökmen - Karanfil Eken Bilir
Grup Yelin - Masilamizi Yakiveren
Günyüzü - Baga Girdim Üzüme
Beyhan Aksoy - Haber Salin
Mustafa Özarslan - Odam Dört Köse
Rengahenk Türküler 3 - Karadut - Basindaki Yazmayi
Rengahenk Türküler 3 - Karadut - Cökertme
Rengahenk Türküler 3 - Karadut - Ben Bu Yil yarimden
Rengahenk Türküler 3 - Karadut - Dere Geliyor Dere
Rengahenk Türküler 3 - Karadut - Ramo
Sevda Gül - Sapkayi Egdir Oglan
Sevda Gül - Ninayda
Turgay Basyayla - Dam Ardinda dolastim
Turgay Basyayla - Desti Icinde Bekmez
Turgay Basyayla - Silfanlim
Turgay Basyayla - Yekte
Yudum - Bahce Duvari
Yudum - Üc Bilezik
Yudum - Isterim
Gülşen Kutlu -- Kaşların Karasına
gülşen kutlu -- doyulurmu
bedia akartürk -- Konyalım
Neşet Ertaş -- Baçe Duvarından Aştım
Fatih Erkoç -- Asmam Çardaktan
Bedia Akartürk--Cemilemin Gezdigi Dağlar Meşeli
Rengarenk Türküler -- Hacer Obası ( Ovası )

Ben Buldukça Aklıma Geldikçe Yazıcam Arkadaşlar Sizlerde Durmayın Herkez 1 Tane Bile Yazsa Çok Kıymetli Türkülerimizi Unutmayalım Hep Hatırlayalım

Hareketli türküler 2013 için “0 yorum” bulunmaktadır.